Zaful

petak, 13. siječnja 2017.

5 proizvoda koje najviše koristim



Ovo su proizvodi koje sam najviše koristila i koje još uvijek koristim, pa sam odlučila da podijelim to i sa vama i da vam kažem svoje lično mišljenje, ukoliko neko od vas želi da kupi i isproba određeni proizvod.




1. CATRICE HD LIQUID COVERAGE TEKUĆI PUDER


Započeti ću prvo sa ovim Catrice tekućim puderom. Mislim da je ovo i moj omiljeni proizvod u ovom postu. Koristim ga već nekoliko mjeseci i mogu reći da sam oduševljena. 
Odgovara mojoj koži i odlično prekriva nesavršenosti. Također, ima i lijep miris koji mene podsjeća kao na neku laganu kremu za lice. Puder se nalazi, kao što možete vidjeti, u bočici od 30ml koja jako lijepo izgleda i koristi se pomoću pipete. Nisam baš sigurna je li to najpraktičniji način pored pumpice, ali moram priznati da je zanimljivo koristiti puder i na ovaj način. Ono što još moram pohvaliti jeste tekstura pudera. Niti je previše gusta, niti previše tečna. Baš zlatna sredina i ovaj puder je definitivno pun pogodak za mene.

2. MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASKARA

      
Mislim da ću ovu maskaru kupovati doživotno, ili bar dok ne pronađem neku koja je bolja od ove.

Posao stvarno obavlja odlično. Raščešlja i izduži trepavice i nešto što mi se jako sviđa je to što se ravnomjerno nanosi. 

 

Aplikator joj je odličan. Trepavice odmah nakon nanošenja dobiju odličan volumen, tako da nemate potrebe koristiti uvijač. 
Za ovu maskaru nemam ništa drugo osim riječi hvale.


3. MAC MINERALIZE BLUSH - DAINTY


Ovo je jedini proizvod koji je high brand u ovom postu i koji se ne može pronaći u našim drogerijama. 
Jako mi se sviđa rumenilo i stvarno sam ga dosta koristila. Prilikom nanošenja daje taj prirodni look i prirodno rumenilo na obrazima, što mi se jako dopada.
Ima odličan pigment i potrebno je veoma malo proizvoda do super rezultata.

4. THE BLUSHED NUDES BY MAYBELLINE PALETA 


Ovo je Maybelline-ova paleta sjena koje se odlično kombinuju međusobno. Prema riječima proizvođača sa ovom paletom je moguće kombinovati 13 različitih izgleda. Nedavno sam je dobila i od tog trenutka je stalno koristim. 
U prvom redu se uglavnom nalaze svjetlije nijanse i malo su slabije pigmentovane, dok u drugom redu tamnije nijanse tipa zlatna, smeđa, tamnoljubičasta i sl. 
Uz paletu dođe i aplikator odnosno četkica, međutim ja nisam koristila tu četkicu već 
2 IN 1 EYESHADOW BRUSH BY DEBORAH MILANO
Odlično blenda i nanosi sjenu, što je veoma važno. Meni ova paleta iskreno odgovara, Koristim je i za dnevnu i za noćnu upotrebu. Istina, jeste potrebno malo više nadogradnje, ali na kraju izgleda odlično. 

 5. GARNIER MICELARNA VODA 


Garnierova micelarna voda za čišćenje lica je definitivno moj broj jedan MUST HAVE.
Nju koristim uglavnom za skidanje pudera, ruža i sjene na očima. 
Ima neki blagi miris koji se jedva i osjeti. To mi je naručito bitno kada uklanjam šminku oko očiju jer ne nadražuje oči.
Koža je nakon nje čista i nježna i jako sporo se troši.



To bi bilo sve za današnji post. Nadam se da će vam biti od pomoći. 😊💖💖