Zaful

ponedjeljak, 16. siječnja 2017.

DIY ROOM WALL DECOR | Uradi sam | Dekoracija za zid |




Još od prvog osnovne ja sam stalno voljela nešto da pravim i da crtam. Čak bih nedjeljom ustajala u 8 sati ujutro kako bih pogledala epizodu "Moj dom " na tv-u, jer su imali jedan dio programa u kojem bi pokazivali kako nešto napraviti sam.



Zato danas ovaj post posvećujem mojoj ljubavi prema dizajnu i stvaranju novih stvari.
Ovaj DIY (do it yourself) projekat je tako jednostavan da vam uopšte nije ni potrebno neko umijeće.
Mislim da svako može da napravi. Potrebno vam je samo malo strpljenja, a od pribora biti će vam potrebno :



1. KORAK :

Nacrtajte na karton željeni oblik, a potom izrežite. U mom slučaju to je šestougao, ali vi naravno možete nacrtati bilo koji drugi oblik (krug,kocku, srce, zvijezdu, itd.)
Dozvolite vašoj mašti da tu odluči. Izrežite tih oblika koliko god  vi mislite da je potrebno.




2. KORAK :

Nakon što odrežete karton u oblik, temperama obojite u boju koju želite. Ne morate koristiti tempere, možete i akrilne, suhe ili masne boje.



Kada obojite, ostavite da se osuši. Ja sam ostavila preko noći jer sam ovo bojila oko 2-3 sata navečer.

(Ako vam je potrebna pomoć zamolite brata, sestru, rodicu mamu, tatu, psa, mačku, koga god želite, da vam pomogne prilikom bojenja.
Ja se ovim putem zahvaljujem svojoj rodici što mi je pomogla da se ova moja ideja realizuje. Hvala Selmaa! )

3. KORAK :






Kada se osuše, poredajte oblike na pod ili sto prije ljepljenja, čisto kako bi vidjeli kako se sve to uklapa i kako se vama  sviđa. 
Ja sam napravila više od 3 oblika, ovo je samo primjer. 

4. KORAK :

I kada ste definitivno odlučili kako želite da ih poredate na zid, počnite sa ljepljenjem. 


Ovako sam ja odlučila da ih poredam.
I to je to. Jednostavno, jefitno, a slatko. 

Nadam se da vam se ova ideja dopala i ukoliko odlučite da napravite nešto slično, bilo bi mi drago da komentarišete i javite. 
Ako imate neka pitanja, također komentarišite ispod ! Potruditi ću se da vam na što bolji način objasnim i pomognem.

Sretno u realizovanju novih ideja, a mi se čujemo sutra u novom postu.
Ćaoo :*