ponedjeljak, 23. siječnja 2017.

Preporuka filmova !



Veliki sam ljubitelj filmova i ponekad mi baš treba dugo vremena da pronađem onaj pravi film koji će mi se svidjeti i u kojem ću uživati dok gledam. Zbog toga sam danas odvojila neke moje omiljene filmove, ukoliko vam treba ideja ili inspiracija šta da pogledate :D



1. HIGH STRUNG


High Strung je spoj muzike i plesa i ko voli barem nešto od navedenog, sigurna sam da će uživati. 

Ukratko o filmu : Kada hip-hop violinista upozna plesačicu klasičnog plesa, između njih počinju da "lete iskre". Uz pomoć hip-hop plesnog tima, oni moraju da nauče kako da surađuju zajedno, dok se pripremaju za takmičenje koje bi im moglo promijeniti živote.
Meni je ovaj film odličan, tako da sve preporuke. :)

Žanr: drama, romantika

2. ME BEFORE YOU


Gledala sam ovaj film i ne toliko davno, s obzirom da je izašao prošle godine. Ako se ne varam, postoji i knjiga koja nosi isti naziv. Sigurno nije najbolji film koji sam pogledala, ali nije ni za baciti.

Ukratko o filmu: Riječ je o Lou Clark koja je nedavno izgubila posao u kafiću, s kojim je bila izrazito zadovoljna i o imućnom Will Traymor-u koji je tokom svog života doživio saobraćajnu nesreću.  Za posljedicu ,ostao je vezan za krevet, te mu je bila neophodna tuđa njega. Sve do trenutka kada Lou postaje njegova asistentica i kada shvate koliko su zapravo slični.
Spojile su ih dvije iste stvari- ljubav i tragedija.
Pogledajte kako bi saznali ostatak filma. :)

Žanr: drama, romantika

3. THE THINNING



Ukoliko ste upoznati sa svim tim YouTube svijetom, onda vam je sigurno poznat i film The Thinning.
U glavnoj ulozi su youtuberi Logan Paul, Lia Marie Johnson i glumica Peyton List.
Meni je film odličan, ima snažnu pouku i navest će vas na razmišljanje, sigurna sam.

Što se tiče sadržaja, radnja filma se odvija u budućnosti gdje se populacija kontroliše testom sposobnosti u srednjoj školi. Kada dvoje učenika ( Logan i Peyton) otkriju da test prikriva samo veću zavjeru, oni su spremni i odlučni da razotkriju zavjeru, te unište postojeći sistem.

Žanr: Sci-Fi

4. RUN THE TIDE



Da, da, dobro ste vidjeli. Taylor Lautner glumi u ovom filmu. Sama činjenica da je on glavni glumac  je odlična, jer je učinio da film bude još bolji.
Anyways, dosta o njemu. Meni se jaako dopada ovaj film i definitivno preporučujem.

Ukratko o filmu : Kada njihova majka, bivša ovisnica o drogama, biva puštena iz zatvora odlučna da obnovi njihovu porodicu, Rey otima svog mlađeg brata Olivera i bježi iz pustinjskog doma na obale Californije.

Žanr: drama

5. SNOWDEN



Kao što moj brat kaže, film je izvrstan i definitivno se pridružujem njegovim riječima.
Vjerujem da ste čuli za Snowdena, ukoliko niste pogledajte ovaj film kako bi saznali

Ukratko o filmu: Nevjerovatna i neispričana osobna priča Edwarda Snowdena, čovjeka koji je razotkrio šokantne informacije o nezakonitom nadgledanju od strane Nacionalne Agencije za igurnost i postao jedan od najtraženijih ljudi na svijetu. Mišljenja su podijeljena, za neke je junak, za neke izdajica. Pogledajte film i odlučite na kojoj ste strani.
Mislim da je ovo najbolji film 2016. godine :) 

Žanr: biografski, drama, triler 


To su neki od filmova koje sam pogledala prošle godine. Ukoliko vam se dopadaju ovakvi postovi nastaviti ću da pišem i dalje. 
Toliko za danas.
Pozz 💖💓💗