Zaful

četvrtak, 12. siječnja 2017.

Q&A - Pitanja i odgovori


Ćaoo svima !
Danas ću raditi mali Q&A tag čisto kako bih odgovorila na neka pitanja koja možda nekoga od vas zanimaju 😊


1. Zašto si počela sa blogom i šta te motivisalo ? 

-Blog je nešto što mene već dugi niz godina privlači, a zajedno sa blogom tu je i youtube.
Meni je postala svakodnevnica da gledam videe na youtube-u  i da čitam blogove raznih blogerki.
Većini je termin bloger/ka ili youtuber/ka poznat, ali dosta njih nije ni upućeno u sav taj virtuelni svijet, pogotovo u mom gradu, pa mogu reći i u mojoj državi. Doduše, mi svakako u BiH zaostajemo u svakom mogućem smislu, pa tako i u ovom.
Ja sam tip osobe koja voli promjene u životu i volim se oprobati u različitim stvarima.  Želim da budem još kreativnija i fleksibilnija.
Jednostavno sam odlučila da ispunim sama sebi želju i krenem u nove vode haha.

2. Kako su reagovali tvoji roditelji, prijatelji itd. ?


-Imam veliku podršku od strane roditelja, brata i prijatelja i to mi jako znači.
Sa roditeljima sam pričala o tome kako želim da počnem da se bavim sa blogom i smatrali su da je dobra ideja. Kad već provodim toliko vremena na internetu, da barem nešto pametno uradim.
Također, vjerujem da je većina zbunjena i da su im u glavi pitanja "Šta ti je to?", "Šta se tu radi?", "Vidi budale što se izbija" itd itd 😋😋
Vremenom će shvatiti.

3. Koliko ćeš postova izbacivati dnevno ? 


- Nastojati ću da svaki dan izbacim po 1 post.

4. Imaš li ciljeve koje želiš ispuniti u novoj 2017 godini ?

- Da budem odgovorna u vezi bloga i škole
- Da čitam više knjige
- Da provodim više vremena sa porodicom i prijateljima
- Da pametnije trošim novac 👅
- I da manje jedem slatkiše...

5. Najdraži citati (quotes) ?






6. Koja ti je omiljena serija ?

Imam ih nekoliko : Pretty Little Liars
                             Gossip Girl
                             Teen Wolf
                             New Girl
                            Quantico
                           

7. Koji su ti omilljeni filmovi ?

Dear John, The Fault In Our Stars, High Strung, Me Before You, Run The Tide, The Last Song
Letters to Julliet, Divergent, Twilight... To je što se sada mogu sjetiti.

8. Koja ti je najdraža aplikacija na mobitelu ?

- Instagram



To bi bilo sve !
Have a nice day 👄👄👄