nedjelja, 9. travnja 2017.

Čemu me blog naučio ? (+100 čitaoca)



Blog pišem već tri mjeseca, ali stvari koje sam za to vrijeme naučila su bezbrojne.
Sjećam se tek prvog dana kada sam napravila ovaj blog i kada sam ga podijelila sa prijateljima na društvenim mrežama. Količina podrške je bila nevjerovatna i nisam mogla zaspati od dragosti i uzbuđenja tri dana.



Nisam znala šta da očekujem. U inbox su mi dolazile razne poruke. Ko god da je  bio u toku sa svim ovim virtuelnim svijetom bio je izuzetno sretan što sam se počela baviti blogovanjem, jer je to bilo nešto sasvim novo u malom gradu u kojem ja živim, pa možda i u BIH.  A druga vrsta poruka je bila od strane ljudi koji nisu shvatili šta sam to napravila, tako da su se odlučili obratiti i zamoliti me da im objasnim.


Da li me hejt komentari dotiču i kako prolazim i kroz tu fazu ? Također, jako često postavljeno pitanje. Vjerujte da sam bila jako iznenađena, jer se nisam susretala sa nekim prozivkama na društvenim mrežama, niti sa hejtanjem, ali sam sigurna da je bilo i da će biti i toga. Ljudi će uvijek pričati. U drugu ruku, da sam toliko osjetljiva da čujem šta drugi imaju za reći, apsolutno ne bih ni započinjala sa blogom. jer ukoliko neko nije u stanju i sa takvim komentarima se boriti, samo je pitanje vremena kad će prestati raditi ono što je započeo.

Što se tiče mog samopouzdanja, sigurno je veće nego što je bilo. Na tom se radi godinama, a blog je sigurno "to nešto" što mi je pomoglo da vjerujem više u sebe i svoje planove.


Blog me naučio i odgovornosti. Cilj uspješnog bloga jeste upravo odgovornost. Na početku sam objavljivala svaki dan post, jer sam imala vremena, a nove ideje su me sustizale iz dana u dan.
Kasnije sam malo manje pisala, jer mi je škola ipak prvi prioritet, ali i dalje sam uspijevala da objavim svaki mjesec po 4-5 postova.

I za kraj, tu je strpljenje. Kada sam otvorila ovaj blog, 11.01.'17. god. bila sam svjesna činjenice da uspjeh ne dolazi preko noći i da ako planiram nešto postići sa njim, potrebno je raditi i pisati, ono što želim i volim. Koliko sam samo sretna bila kada sam vidjela da imam svog prvog čitaoca, tj. osobu koja se pretplatila na moj blog. A danas, danas je 100 VAS.
Hvala vam beskrajno svakom od vas pojedinačno, što svaki moj dan činite još ljepšim i što se svakom novom čitaocu radujem kao da je prvi.


Pratite svoje snove i vjerujte u sebe. Želi Vam Ema :) 
 e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram; @_emah7
snapchat: @ema-mems 
pinterest:@ema