Zaful

nedjelja, 14. svibnja 2017.

Treba li činiti dobro svima ?


 
Svako od nas predstavlja jednu jedinku. Jedinku koja je odgovorna za sva svoja djela i nedjela.
Jedinku koja odlučuje da li praštati ili ne praštati. Činiti dobro ili ne činiti, No, postavlja se pitanje: "Treba li činiti dobro baš svima?".

  Oduvijek sam bila pozitivac i vjerovala sam, kao što i danas vjerujem da svako zaslužuje šansu. Pa možda i dvije, tri... Šansu da izgradimo to nešto "zajedničko". Povjerenje. Prijateljstvo. U suštini dobar odnos. Ali, ljudi znaju protraćiti tu šansu.

Naivna sam, ili sam pak bila.  Ko god da mi se obrati za bilo kakvu pomoć, istog bih trena odbacila i zanemarila sve svoje obaveze samo kako bih bila u stanju pomoći toj određenoj osobi. Iako ta osoba ne bi ni prst pomakela za mene, svejedno pomogla bih.



 Ponekad bih se i pokajala, na sekundu-dvije, vodila bih rat i debatu sa samom sobom o tome, da li je ispravno pružati ljudima dobrotu i ljubav koju i ne zaslužuju. Ali u drugu ruku shvatim da je karma čudo i da se dobro dobrim vraća.

Činim dobro drugima iz razloga što me to ispunjava i što istovremeno čini da se i ja osjećam dobro i zadovoljno, Činim dobro jer želim. Ako će to na bilo koji način pomoći ili značiti bilo kojoj osobi, zašto onda da prestanem.


Nakon ove moje izjave, profesor bosanskog jezika mi se obratio, jer smo na tu temu pisali pismeni rad. Bio je, hajmo reći "iznenađen" što se toliko sumnje nalazi pod pojmovima "dobrota", "činiti dobro" i sl.
Rekao mi je :"Kad ti je već data ta osobina, da voliš činiti dobro, onda se ne ustručavaj tu dobrotu i ispoljavati."
I slažem se sa tim. Koliko god sumnje postojalo, činimo dobro ljudi. Jer kao što sam rekla, dobro se dobrim vraća i dobro je činiti dobro. :)


 e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram; @_emah7
snapchat: @ema-mems 
pinterest:@ema