Zaful

ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

It's all about summer ☀️


Eh pa ovo se odužilo. Da, živa sam kao što možete zaključiti. Prošlo je dosta, čak i previše vremena otkad nisam pisala na blogu i nisam nešto ponosna na taj poduhvat, tako da se ovim putem izvinjavam. Mogu vam reći da mi je jako, jako falilo pisanje. Prije mjesec dana pomislila sam : "Naapokon je i ova škola završila, počeo je raspust, što znači više pisanja, više objavljivanja postova na blogu." A desilo se nešto sasvim suprotno.

A šta ? Pah, mogu reći da me splet određenih okolnosti spriječio da pišem... Ili je ovo samo jedna obična izvlakuša. Da, jeste nažalost.
Uglavnom, kako je škola završila imala sam namjeru da se napokon odmorim i počnem uživati i u ovom ljetnom raspustu. Na taj način zanemarila sam blog, iz razloga što mi je  ponestalo kako inspiracije, tako i motivacije. I evo me tu sam sad gdje jesam. 
Ovim putem molim i vas dragi moji čitaoci da mi pomognete tako što ćete mi u komentarima napisati šta bi vi to željeli da vidite i čitate na mom blogu.
Naravno možete mi se obratiti i na ostalim društvenim mrežama čije linkove uvijek ostavim na kraju posta. 

Dosta mog pametovanja. U ovom postu odlučila sam da sa vama podijelim par slika sa mora, gdje ću vam ujedno i pokazati taj neki "summer outfit".

*kada sam se slikala, pala sam. feel my pain*





NOSIM / I'M WEARING :

T-Shirt : Stradivarius 
Shorts: H&M





NOSIM / I'M WEARING :

T-Shirt : C&A
Shorts: Stradivarius 
Sneakers : Nike 
Sunglasses : ZAFUL

Čujemo se uskoroooo 💙💙💙

e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram; @_emah7
snapchat: @ema-mems 
pinterest:@ema